HTML

Kerekerdő Kutyanapközi

A Kerekerdő Kutyanapközi nem egy munkahely, hanem az életem része. Az itt megforduló kutyák családom tagjává válnak egy időre, egyek lesznek a saját kutyáim közül. A létszám változó, de egy biztos: mindig történik valami. :)

Friss topikok

  • kutyanapközi: @m.bernadette: Igen minden együtt. A csak hús nem biztos, hogy elég tápanyagot, ásványi anyagot és... (2013.01.06. 21:40) Etetés nyersen 2. rész
  • kutyanapközi: Nem tudnám megmondani, hogy milyen rendszeresen koplalnak, de van, hogy nem kapnak enni. A hizlalá... (2012.11.19. 10:29) Etetés nyersen 5. rész

2012.11.05. 09:00 kutyanapközi

Etetés nyersen 3. rész

12. nap

Igyekszem objektíven figyelni az eseményeket, ugyanakkor nagyon bízom benne, hogy az új étrend jó hatással lesz a kutyáimra. Az biztos, hogy már híztak tőle! Én úgy látom, hogy mintha energikusabbak is lennének. A hús beszerzéssel még mindig vannak gondjaim, tipikus esete, amikor az ember szembesül az iskolapadban tanultakkal. Sorra mennek tönkre a vágóhidak, ingadozó az ellátás. Most pulykafartövet vettem, porcos csirkedarálékot és kacsabelsőséget mert elvileg heti egy belsőséges napnak is kéne lennie. Na a kacsát Bikfic nem ette meg. El is bizonytalanodtam, hogy valami nincs rendben vele, bár Kumisz és a csajok befalták a maradékot. Azt hiszem valami mást veszek legközelebb…

Olvastam valahol, hogy persze ideálisan testmelegen vagy legalábbis szoba melegen kell odadni a húst a kutyáknak, de ha egy kicsit még fagyott, azért abba sem halnak bele. Na ez járt a fejemben amikor egyik nap későn vettem ki a farhátat a fagyasztóból és még fagyott volt. Oda adtam így a kutyáknak, meg is ették, de Bikficnek begyulladt tőle a torka. Persze erre fokozatosan jöttem rá, mert bennem volt a para, hogy na most akadt el, szúrta át és öltem meg a kutyám. Már előző este hallottam köhögni, aztán reggel nem ette a reggelit. Biztos ami tuti kapott egy kis paraffin olajat, ha elakadás lenne, de azért belestem a szájába is. A torka színét nem tudtam megítélni de jó nyálkás volt. Ilyenkor jó, hogy már láttam egy-két ilyet, mert leesett, hogy mi történt. Azért biztosra akartam menni, úgyhogy főztem egy kis húslevest, amibe egész hagymákat is tettem – ez jó a torokra – és ebbe raktam egy kis rizst este. Na ezt szépen meg is ette. Adtam neki lándzsás útifű szirupot is egy kanállal, bár azt nem tudom, hogy jó-e neki. Mindenesetre mára elfogyott a leves, és a kutya már rendesen tud enni. Remélem elmúlik szépen és kihagyhatjuk az antibiotikumot. Ami pedig a fagyott húst illeti, tegnap forraltam vizet és beletettem pár percre a még fagyott farhátakat, amik pikk-pakk felolvadtak ehető melegre.     

A macskák esténként már várják, hogy vigyem Bikficnek a farhátat, és ők is csócsálják amíg Bika el nem zavarja őket. :)

Szólj hozzá!

Címkék: etetés nyers hús BARF


A bejegyzés trackback címe:

https://kutyanapkozi.blog.hu/api/trackback/id/tr34868381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása