HTML

Kerekerdő Kutyanapközi

A Kerekerdő Kutyanapközi nem egy munkahely, hanem az életem része. Az itt megforduló kutyák családom tagjává válnak egy időre, egyek lesznek a saját kutyáim közül. A létszám változó, de egy biztos: mindig történik valami. :)

Friss topikok

  • kutyanapközi: @m.bernadette: Igen minden együtt. A csak hús nem biztos, hogy elég tápanyagot, ásványi anyagot és... (2013.01.06. 21:40) Etetés nyersen 2. rész
  • kutyanapközi: Nem tudnám megmondani, hogy milyen rendszeresen koplalnak, de van, hogy nem kapnak enni. A hizlalá... (2012.11.19. 10:29) Etetés nyersen 5. rész

2012.11.14. 09:00 kutyanapközi

Etetés nyersen 5. rész

nyershus2.jpgEgy kicsit bemorcoltam Bikficre. Egyrészt nem eszi meg a belsőséget egyáltalán. A múltkor a kacsát sem ette, most gyönyörű csirkemájat vettem, és azt se eszi meg. A farhát bezzeg, azt eszi… kicsit hülyének éreztem magam amikor ott guggoltam a 45 kilós komondor előtt és adtam a szájába a májat, hogy „naaa kutyukám egyél” mire nagy kegyesen egy darabot elcsócsált de olyan körülményesen, hogy rossz volt nézni. Emellett még a káposztás-répás zöldpürét sem eszi meg. Eddig az alma-répa ment annak elég semleges az íze, most viszont káposztás-répa van. Komolyan mondom, megéri, hogy visszaváltok tápra, akkor majd megnézheti magát a válogatós felmosórongy mindenit!

Viszont a csajok így jól járnak, mert amit Bikfic nem kegyeskedik megenni, azt ők megehetik. Ők nem panaszkodtak, letolták az egészet egy perc alatt.

Amit még nem említettem… a hús szag. Az első időkben mind a két kutya átvette ezt a hús szagot, valószínűleg azért is mert szőrös kutyák és a bajszuk-szakálluk belelők a kajába. Bikficnek le is vágtam  szőrét a fején, hogy ne lógjon bele mert annak egy idő után elég durva szaga lett. Szóval most már egyáltalán nem érzem a hús szagot se rajtuk, se a szájukon.

Az adagokat veszem vissza, majd ha beáll a végleges akkor megírom, hogy miből mennyit kapnak. (Kumisz kövér! :o)

2 komment

Címkék: etetés nyers hús BARF


A bejegyzés trackback címe:

https://kutyanapkozi.blog.hu/api/trackback/id/tr174894610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cecil 2012.11.16. 10:27:58

Szia Nati! Tartasz a kutyáidnak koplalós napot? Hányat egy héten? Most a hidegben is? Köszi

kutyanapközi 2012.11.19. 10:29:35

Nem tudnám megmondani, hogy milyen rendszeresen koplalnak, de van, hogy nem kapnak enni. A hizlalás alatt minden nap ettek, most van, hogy kimarad egy vagy egy fél nap. A hideg nyilván több energiát igényel, de ezt mondjuk heti egy koplalónap nem befolyásolja szerintem lényegesen. Viszont a kérdésed bogarat ültetett a fülembe, ezért utána olvastam, és mindjárt írok is egy koplalós bejegyzést. :)
süti beállítások módosítása