HTML

Kerekerdő Kutyanapközi

A Kerekerdő Kutyanapközi nem egy munkahely, hanem az életem része. Az itt megforduló kutyák családom tagjává válnak egy időre, egyek lesznek a saját kutyáim közül. A létszám változó, de egy biztos: mindig történik valami. :)

Friss topikok

  • kutyanapközi: @m.bernadette: Igen minden együtt. A csak hús nem biztos, hogy elég tápanyagot, ásványi anyagot és... (2013.01.06. 21:40) Etetés nyersen 2. rész
  • kutyanapközi: Nem tudnám megmondani, hogy milyen rendszeresen koplalnak, de van, hogy nem kapnak enni. A hizlalá... (2012.11.19. 10:29) Etetés nyersen 5. rész

2012.11.03. 09:00 kutyanapközi

Tudtam, hogy a drótos tacskók jó fej kutyák, de hogy ennyire! 2.rész

tipli2.jpgMa úgy döntöttem, hogy Bikficet összeismertetem Tiplivel, hogy ne kelljen mindig bezárni amikor kiviszem. A dolog jól indult, Tipli elrohant Maszat és Raksha után, mire Bikfic is rohanásba kezdett. Azt hiszem elég meggyőzően sikerült Bikficre „szólnom”, mert Tipli is megtorpant és visszajött hozzám. (Gyorsan kioldottam mind a két kutyát jutalomfalattal). A séta alatt aztán akár Bikficre szóltam, akár másik kutyát hívtam, Tipli mindig jött lelkesen. J Bikfic nagyon kíváncsi volt rá, még nem találkozott ilyen kis testű kannal. De nem volt túl tolakodó, Tipli meg visszafogott hősiességgel tűrte. A hideg, szél és szemerkélő eső miatt aztán nem lett túl hosszú a séta. Tipli szívesen jött vissza a melegbe.

tipli3.jpgTipli lefeküdt az ágyára az ajtónk elé – gondolom innen pont jól rálátni a konyhára. Ja igen, teljes körű a kiszolgálás, ahova lefekszik, oda viszem neki az ágyát. Hanna meglátta, szó nélkül visszament a szobájába, és két cumival illetve egy Pixellel a kezében, a takaróját maga után húzva tért vissza. Leterítette Tipli ágya mellé a takarót, és lefeküdt. :) nem sokkal később elkészült a rétes, amit ott a földön kezdett el enni Tipli orra előtt. Tipli első szóra megértette, hogy nem az övé a rétes, úgyhogy csak figyelte, de Hanna persze elkezdett kérlelni, hogy had adhasson Tiplinek. (Ezt most nem kapott… tegnap a sült májból egy kicsit igen. )

Esti szösszenet: Tipli bámulta a falinaptárt… nem értettem… persze sejtettem, hogy nem a naptáron levő kutyák izgatják, de nem jöttem rá mi köti le ennyire. Nyüszögött, nézett rám a nagy gomb szemeivel, nem mozdult csak bámulta a falat… néztem a naptár alatti kisszekrényt, de semmi nem volt rajta. Benéztem a szekrény és a fal közé – oda nem ér el a kutya – de ott se láttam semmit elsőre. Viszont a kutya azzal a bizonyos „na végre kapisgálod!” izgatottsággal nézett rám, úgyhogy felülről is benéztem a szekrényke mögé és akkor megláttam! Egy pingpong labda! Bocs Tipli, de ezt nem adom neked. Azért köszi!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kutyanapkozi.blog.hu/api/trackback/id/tr74885572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása